2019. június 11., kedd

Szülészet-nőgyógyászat gyakorlat és húsvét


Elkezdődött a második hónap, és egyben egy újabb rotáció: szülészet-nőgyógyászat. Dr. M.I.-t követve tanulhattam és megtapasztalhattam egy hónap erejére egy elfoglalt szülész-nőgyógyász mindennapjait. Már az első nap részt vehettem életem első Da Vinci robot vezérelt műtétjén, ami számomra hatalmas élmény volt. Nagyon boldog voltam, hogy egy ilyen profi csapat munkáját figyelhettem. A további napok nagyrészt a rendelőben teltek el. Napi szinten 20-30 beteget láttam, aktívan részt vehettem a doktor úr rendelésein. Mind az éves nőgyógyászati szűrésekről és a terhesség gondozásról is rengeteget tanulhattam ez alatt az idő alatt. Nagy izgalmakkal teltek azok a napok, amikor tudtuk, hogy valamelyik kismama bármelyik percben szülhet. Ilyen alkalmakkor megkaptuk a hívást, és siettünk a szülésre. Egyetemi éveim egyik legszebb és legemlékezetesebb pillanata is ehhez köthető, amikor is lehetőségem volt segíteni egy kisbaba világra hozásában. Fantasztikus élmény volt, sosem fogom elfelejteni az biztos. Nagyon változatosan teltek a napok, az ambuláns vizsgálatok, műtétek, császármetszések és szülések mellett gyorsan eltelt ez a hónap is.

Ebben a hónapban már az idő is kegyesebb volt hozzánk, ezért elkezdtük jobban felfedezni Buffalot, voltunk a Dyngus Day-en, ami a lengyel kultúra ünneplésére szervezett felvonulás a belvárosban, és ellátogattunk Torontoba két kedves amerikai lánnyal egy napra.



Torontoban


Torontoban


Dyngus Day
Elérkezett a Húsvét hétvége, amikor szeirntem mindannyian kicsit jobban megéreztük családunk és szeretteink hiányát. Éppen ezért nagyon meghatott minket, hogy a nőgyógyászati rendelőben dolgozó hihetetlenül kedves nővér (C.R.) meghívott minket a családi húsvéti vacsorájára. Nagyon hálásak voltunk, így családi körben és ünnepi hangulatban tölthettük a Húsvét vasárnapunk.


Naplemente a lakásból 
Nagyon gyorsan telik az idő, el sem hiszem, hogy már csak egy hónapot leszünk Buffaloban! Holnap elkezdődik az utolsó rotációnk, ezért igyekszünk minden itt töltött napot hasznosan és élménydúsan eltölteni. J


2019.05.04., Vattay Borbála

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése