2019. szeptember 8., vasárnap

Második hónap Buffalóban


A cseregyakorlatom második rotaciója nőgyógyászat volt. A DENT Institut-ban töltöttem 4 hetet egy privát praxisban, ami az amerikai egészségügy egy új aspektusába engedett bepillantani. A praxishoz nagyon változatos betegcsoport tartozik és mivel egy közeli kórházzal szoros az együttműködés, jó választás ez a rotáció azok számára is, akiket különösen érdekel a szülészet.
Nőgyógyászati műteteken asszisztálhattam, betegek anamnéziét vehettem fel, szűrővizsgálatot és kisebb beavatkozásokat végezhettem és ez által nagyon praktikus tudásra tehettem szert.
A rendelő megközelítése hála a lakáshoz tartozó (változó állapotú) bicikliknek, nem jelent nagyobb gondot, de számítani kell jó fél óra tekerésre.
A hétköznapok fáradalmait aktív kikapcsolódás szakította meg hétvégente. Jártunk Torontóban, New York-ban, volt erdei sátrazás és segítettünk a helyi magyar közösségnek megünnepelni az államalapítást.

Stark Klára
2019. augusztus

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése