2018. január 9., kedd

Thank you Buffalo!



Az utolsó hónapomat Buffalo-ban a Roswell Park Cancer Institute-ban töltöttem.  Két hetet voltam a Thoracic és Sarcoma/Melanoma medical oncology-n.  Az utolsó két hét pedig a Lymphoma/Myeloma medical oncology részlegen volt.  Az tetszett ebben a gyakorlatban, hogy az orvosok majdnem mindig hosszan elbeszélgettek a betegekkel a betegségükről, és feleltek akkor is ha nagyon sok kérdése volt a betegnek.  Láttam és éreztem a pácienseken, hogy nagyon hálásak voltak ezért, akár ha először voltak ott vagy egy follow-up-ra érkeztek.  A Roswell egy szép, modern kórház ahol még a büfé is elég jó.  Egyszer töltött káposzta is volt eladó, de az már gyanúsnak nézett ki.  Megvolt a karácsonyi hangulat is a lobby-ban, ahol élő zenélés folyt egész nap.  Bár a Zámbó Jimmy karácsonyi special-ját hallották volna, gondoltam sokszor magamban.


Roswell Park Cancer Institute Lobby


Szülinapi meglepetés - thanks guys!

Mi HMAA-sok aztán hallgatuk.  A Zámbó Jimmy vitte az egész decembert valójában.  Az autóban mikor utaztunk négyen a világ elsodródott mellettünk ahogy Jimmy hangja magasabb és mélyebb helyekre vitorlázgatta szívünket és lelkünket.  Már teljesem kezdtem megint összezavarodni, hogy én tényleg imádom a Jimmy-t?



Nagyon sok kedves meghívásban volt részünk ebben az utólsó négy hétben.  Dr. M. I. meghívott minket Thanksgiving vacsorára magához, ahol a borleves jó ütős volt.  A kedves Éva néni is egy nagyon finom lakomára hívott meg, ahol a világ legfinomabb csirkepaprikását ettük.  Dr. M. L. is még egyszer meghívott minket egy finom sushi helyre.  Az S. házaspár is meghívott minket egy ízletes karácsonyi vacsorára.  A fogyókúra itt Budapesten már holnaptól kezdődik is J

Ezzel a sok jó programmal tanulni
a Semmelweis-i vizsgákra egy kicsit nehéz volt Buffalo-ban.  Ráadásul hosszú időket voltunk bent a kórházakban és így sokszor már csak Youtube-ozni meg komfort foodozni van kedve az embernek.  De ez legyen a legkevesebb gond.  Nagyon hálás vagyok azért a sok tapasztaltért amit ez a HMAA program ajándékozott és a sok kedvességért, amivel a helyi HMAA képviselők (barátok!) fogadtak.  Egy életre szóló élmény volt!


2017. december 21.

Vass Gergely

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése