2018. október 1., hétfő

Búcsú Buffalótól


Elérkezett a búcsú ideje, elkezdtünk megfogyatkozni. Ákos már ma, Niki és Réka holnap vesz végső búcsút a Buffalo-i lakástól. Én egészen vasárnap késő estig tartom itt a frontot, de lassan át kell engedjem a helyemet az újonnan érkezőknek.
Hétvégi kirándulásainkat Bostonban folytattuk. Autóval mentünk, odafele félúton egy faházban eltöltött estével adtunk lehetőséget Ákosnak, hogy kipihenje a vezetés fáradalmait, és ne kelljen teljesen kimerülve érkeznie a célunkhoz. Egyik legjobb döntésünk volt. A vityilló a semmi közepén, egy nemzeti park mellett helyezkedett el. Épp elkaptuk a nap utolsó sugarait, majd tüzet raktunk, este pedig monopolyval múlattuk az időt. 


Másnap Boston felfedezését Ákossal a Freedom Trailen kezdtük meg, így útba ejtve a többek között a Quincy Marketet is, ahol egyebek mellett a híres „lobster roll”-t kóstoltuk meg, majd látogatást tettünk a Red Socks hazájában, a Fenway Parkban.


Utolsó utunk Los Angelesbe vitt. Itt ellátogattam a Los Angeles-i Food és Lobster fesztiválokra, részt vettem a Sikoly vetítésén a Hollywood Forever Cemeteryben, végig bicóztam Venice és Santa Monica Beacheken, majd a naplementét sok helyivel együtt a parton, 30-40 dob spontán ritmusával kísértük végig.






Az utolsó hónap szakmai részét a gastrointestinalis sebészeti osztályon töltöttem. A legkülönbözőbb nyílt feltárásból és laparoszkópiával végrehajtott beavatkozásokon felül sok robotsebészeti esetnél és volt alkalmam asszisztálni.
Búcsúzóul még éppen elkaptuk a szezon első Buffalo Bills meccsét, és utolsó elárvult nyári turnusosként még elkísérhettem az őszieket a Buffalo Sabres – Toronto Maple Leafs hoki összecsapására is. Mindkettő óriási élmény volt, ráadásul utóbbit Dr. L.M. jóvoltából a DENT páholyából tekinthettük meg.



Köszönöm a HMAA-nak és a Campus Mundinak ezt az egyedülálló lehetőséget!

Barta Bálint

2018. szeptember 20.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése