2017. december 5., kedd

Sarasota, Torontó, egyebek

És végre megszólalt:

„Száz aranyért nem adnám,
Száz aranyért sem adnám”

Na ez belökte a bulit. Mint ahogy mindenhol ezt tenné a világ bármely pontján.

Hát komolyan, ha ezt valaki mesélte volna, Münchhausen szindrómásként javasolnék neki egy Teleshopos marketinges állást.  Így valószínűleg ti sem hiszitek, hogy Jennyvel odamentünk a korábban az EDDÁ-ban játszó szintishez, hogy kérjük a Grofó számot. Együtt táncolt velünk a korábbi egészségügyi államtitkár, a washingtoni magyar nagykövet és az egész Amerikai Magyar Orvosszövetség. Így zárult a Sarasotai Konferencia. Elképesztően szuper egy hetünk volt ott lenn.  

Apropó ott lenn, hát ezek után nem volt könnyű visszajönni ám a  nőgyógyászatra...

Hétfőre meg volt beszélve, hogy Dr. M. - el megyünk a Suburban Hospitalba, ahol megnézhetem a da Vincis műtéteit. Már előre vártam ezt a napot, mert még sosem láttam ilyen gépet. Ezért érthető módon eléggé bosszús lettem, mikor csak később tudtam bejutni a rendelőbe, ahonnan indultunk volna. Ott viszont kitörő lelkesedéssel fogadtak az asszisztensek, mert komoly elmaradásom volt: még nem színeztem ki a pulykát, amit régi hagyomány szerint felakasztanak a bejárati ajtóra minden itt dolgozótól.

Azt hittem, ott helyben üt meg a guta. Magyarországon összesen van annyi ilyen sebészeti gép, mint itt egy folyosón Buffaloban, de én inkább ehelyett arra figyelek hogy a zsírkrétával tartsam a vonalat és ne menjek túl a pulyka kontúrján. Valahogy nem volt teljesen őszinte a mosolyom a színválasztásnál,  de a pulyka végül elkészült és a daVincire is sikerült bejutnom.

Gerivel egy hétvégén felmentünk Torontóba az iszonyatosan kedves Péter bácsihoz.  
Jól szemlélteti a kanadai, amerikai emberek gondolkodását a távolságról, hogy mikor szombat reggel elindultunk bevásárolni, megkérdeztem Péter bácsi barátját, hogy talán nincs-e messze ez a bolt ahova épp megyünk:
-Nincs!-hangzott az értetlen válasz.
-Jó, csak mert, gondoltam, hátha esetleg mégiscsak messze van, mert már 40 perce megyünk 80-al az auótpályán és ezért jutott eszembe.
-Mondtam már,  hogy nincs messze.

Oké, szóval a bolt nem volt messze. Szerencsére az Ontario Galéria viszont tényleg közel volt, és mivel pont arra turnézott a Guillermo del Toro házi gyűjteménye, gyorsan el is mentem megnézni.  

Jövö héten ráfordulunk az utolsó rotációmra, a gyerekgyógyra. Nagyon sajnálom otthagyni a M. fivéreket, életre szóló tapasztalatokat, tanácsokat és főleg poénokat kaptam tőlük. Nem fogom elfelejteni azt a keddi napot, mikor a célunk az volt, hogy mintegy szociológiai- elhízásügyi tanulmányként nézzük a nőgyógyászati rendelésen, mikorra gyűlik össze 2 tonna „pure women”...

Kora délutánra már igen elégedett mosoly lett rajtunk úrrá. 




2017. november 21.

Keszthelyi Márton

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése